Odling av Amanoräkor – Månadsmöte november 2023

Vi träffas på Herpers Choise den 15:e november för ett föredrag, fika och lotteri. Vi träffas och fikar från klockan 18:30 och drar igång föredraget klockan 19:00. Efteråt har vi en auktion, alla får köpa men bara medlemmar får sälja. Du kan bli medlem på plats.

Kvällens föredrag heter Snabbguide till odling av Amanoräkor ett föredrag av Johanna Jaaniste. Johanna berättar om sina erfarenheter av att odla de lite mer svårodlade räkorna i i akvariehobbyn. Mötet inleds med fika kl 18.30 och mingel.

Vi kommer även få ett reportage från samåkningen till Örebros storauktion. Mötet avslutas med auktion på fisk och växter som medlemmarna tagit med sig. Välkomna!

Auktionen

Skriv gärna en kommentar här nedan om vad du tar med dig, eller vill att andra tar med sig, till vår medlemsauktion.