Sponsorer

Uppsala Akvarieförening vill sprida kunskap om hobbyn och verka för god akvaristik. Därför är vi tacksamma för det stöd vi får från våra sponsorer som hjälper oss att lyckas med detta.

Söders Zoo

Butik med större utbud än golvyta i Gävle där våra medlemmar har förmåner och rabatter.

Herpers Choise

Butik i Uppsala med fokus på reptiler men även en del akvaristiska produkter.

EbiShop

Butik på nätet där du kan hitta allt du kan tänkas behöva till dina räkor. Medlemmar i Uppsala Akvarieförening har 15% rabatt.

Örebro Akvariefisk

Välsorterad butik med rabatt för våra medlemmar. 10% rabatt på fiskar, växter och torrfoder.

ZooHoo

Västeråsbaserad butik med stort sortiment. 10% rabatt till våra medlemmar.

Akvarielagret

Välsorterad akvariebutik i Bromma, Uppsala. Stödjer regelbundet med t.ex. lotterivinster. Medlemmar har 10 % på sortimentet mot uppvisande av medlemskort.

Fiskfoder.se

Har trots namnet mycket mer än bara fiskfoder. Sponsrar föreningen med produkter. Länk

Aquariatech Europe

Saltvattensbutik i Skarpnäck, Stockholm som sponsrade föreningen med produkter och presentkort.

Vill du bli sponsor

Är du butiksägare och saknar ert namn här eller vill börja stödja vår verksamhet? Kontakta oss: info@uppsalaakvarieforening.se