Missa inte terminsavslutningen på Aquatropic och Sävne Koi & Trädgård

Lördagen den 26/5 åker UAF på en utfärd som säsongsavslutning. Anmäl dig här om du vill delta i samåkningen från Uppsala.

Vi samlas på pendlarparkeringen vid Shellmacken i Kvarnbolund klockan 09.00. Därifrån åker vi tillsammans till akvarieaffären Aquatropic i Sala och besöker deras nya lokaler. Vid lunchtid kommer vi till Sävne Koi & Trädgård i Heby där man firar Koidagen tillsammans med Svenska Koisällskapet. Där kikar vi på anläggningarna och kanske du kan köpa något av det som säljs till rabatterat pris just denna dag. Man kan ta med egen mat alternativt köpa hamburgare och fika på plats i Heby. Vi räknar med att var tillbaka i Uppsala vid 15-16-tiden.

Betalande medlemmar i UAF samåker gratis. Är du inte betalande medlem i UAF? Medlemsavgiften för 2018 är 100kr och det går bra att bli medlem på plats. Anmälan via e-post (info@uppsalaakvarieforening.se) eller facebook senast 24:e.