Månadsmöten

Våra möten är oftast ett eller två föredrag om akvaristik. Innan föredraget finns fika och tid att prata med andra besökare, efter håller vi en auktion på akvarietillbehör, fiskar och andra akvariedjur. Oftast blir det mer diskussioner innan vi går hem med våra inköp.

Vi håller våra möten i Nannaskolans matsal. Ingång sker från gården ”i hörnet”.

Skolan ligger längs spåret strax norr om Uppsala Resecentrum. Kommunen har precis påbörjat arbeten med spårövergångarna vilket tyvärr gjort att en stor del av parkeringen som finns på andra sidan spåret är avstängd. I centrum finns flera parkeringsgarage på bekvämt gångavstånd om man inte vill vara tidigt ute och få (vänta på) en parkeringsplats.

Alla är välkomna att komma på våra månadsmöten, verkar det intressant så visar vi hur man blir medlem.

Här nedanför ser du en lista på de möten som lagts upp mer information om här på hemsidan. Vi försöker lägga upp information om möten minst ett par veckor innan. Vi har nästan alltid en auktion på våra möten, där medlemmar kan sälja växter, utrustning och fiskar. Alla som kommer på mötet får köpa på auktionen.