Månadsmöte oktober 2024

Vi träffas i Nannaskolans matsal den 16:e oktober för ett föredrag, fika och lotteri. Vi träffas och fikar från klockan 18:30 och drar igång föredraget klockan 19:00. Efteråt har vi en auktion, alla får köpa men bara medlemmar får sälja. Du kan bli medlem på plats.

Kvällens föredrag är i skrivande stund inte bestämda, mer information kommer.

Lokalen

Vi har som sagt våra möten i Nannaskolans matsal. Ingång sker från gården ”i hörnet”.

Skolan ligger längs spåret strax norr om Uppsala Resecentrum. Kommunen har precis påbörjat arbeten med spårövergångarna vilket tyvärr gjort att en stor del av parkeringen som finns på andra sidan spåret är avstängd. I centrum finns flera parkeringsgarage på bekvämt gångavstånd om man inte vill vara tidigt ute och få (vänta på) en parkeringsplats.

Alla är välkomna att komma på våra månadsmöten, verkar det intressant så visar vi hur man blir medlem.

Auktionen

Medlemmar får sälja akvarietillbehör, fiskar och andra akvariedjur på auktionerna vi håller på våra månadsmöten. Skriv gärna en kommentar här nedan om vad du tar med dig, eller vill att andra tar med sig, till vår medlemsauktion.